Helgbestyren

I dag är det svårt att hålla ögonen öppna, trots att jag faktiskt sov nästan elva timmar inatt (kände mig väldigt gammal igår när jag gick och lade mig vid kl. 20). Natten mellan lördag och söndag tillbringade jag på dansgolvet och det tar tydligen en halv vecka att återhämta sig från det nuförtiden. Det var bättre förr etc etc.
 
I lördags lagade vi egen sushi, spelade spel och skrattade tills det blev dags att gå vidare. I går hade vi inte bråttom någonstans, åt chips till frukost, fnissade som ett gäng tonåringar och gav vika för varenda craving (förtärde isglass, pizza, cola och donut). Det var första gången på länge som jag tillbringade mer än 24 timmar i sträck med kompisar. Det var fint.
 
 
En huppariselfie på det och vi är good to go för denna gång!
25-årig doktorand, bokmal, julmänniska och språkpolis. Bor med katt och sambo ute på vischan i ett rött hus med vita knutar. Älskar färg, fest, bakverk och handarbete, men skulle byta ut det mesta mot en lugn stund med en bok i handen. Äger faktiskt en kamera men pga. lathet är alla bilder knäppta med min Honor 8. Sorry not sorry.